A CSCSVKH Mórahalmi Járási Hivatala 2025. év végi, valamint 2026. év eleji munkarendje
A 2025. évi igazgatási szünet elrendeléséről szóló 316/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet 1. § értelmében 2025. december 29. napjától 2025. december 31. napjáig igazgatási szünet kerül elrendelésre a kormányzati igazgatási szerveknél.
Vármegyénként egy kormányablak kerül nyitva tartásra kijelölésre, amely Csongrád-Csanád Vármegyében a Szeged, Rákóczi tér 1. szám alatti kormányablak.
A kijelölt kormányablaknak 2025. december 29. és december 31. napokon 8.00 - 12.00 óra között szükséges biztosítani az ügyintézést az alábbi ügytípusokban:
- Személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatos ügyintézés (személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély);
- Lakcím ügyintézés;
- DÁP regisztráció;
- NEK regisztráció;
- Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylése;
- TAJ kártya másodlat kiadása.
- A menedékesként elismert harmadik országbeli állampolgárnak, vagy az ukrajnai magyar állampolgároknak a rendszeres létfenntartási támogatás folyósítása céljából szolgáltatást kérőként történő regisztrációs kérelem benyújtás.
A lakcím ügyintézés, Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés, TAJ kártya másodlat és a rendszeres létfenntartási kérelemmel kapcsolatos ügytípusok esetében a Központi Kormányablakban nincs lehetőség ügyintézésre.
Ezen időszak alatti ügyintézések esetében mindenképpen mérlegelendő az előzetes időpontfoglalás igénybevétele az esetleges hosszabb várakozások, kellemetlenségek elkerülése érdekben, hiszen Csongrád-Csanád Vármegyében az igazgatási szünet alatt kizárólag a Szeged, Rákóczi tér 1. szám alatt lévő kormányablak tart nyitva.
2026. január 2-a, péntek pihenőnap, ez a nap helyett 2026. január 10-én, szombaton lesznek a kormányablakok nyitva 8-12 óra között.
Így 2026-ban az első ügyfélfogadási nap január 4-e, hétfő 7-17 óra között.
Nógrádiné Bálint Melinda
Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal
Mórahalmi Járási Hivatala
járási hivatalvezető


