Tájékoztató Kormányzati Ügyfélvonal (1818) létrejöttéről

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzatunk az illetékes.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait. (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap)

Mórahalom, 2020. december 16.

Dr. Tóth Krisztián

Mórahalom Város jegyzője